עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
לקוח/ה נכבד/ת,
אנו מעריכים את האמון שלך במוצרים שלנו, ואנו מחויבים להבטיח את שביעות רצונך. מדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו נועדה לספק לך חוויה חלקה וללא טרחה. אנא הקדישו רגע כדי להכיר את ההיבטים המרכזייםשל המדיניות שלנו:
זכאות למוצר:
אנו מקבלים החזרות והחלפות תוך 14 ימים מרגע הרכישה.
המוצר חייב להיות במצבו המקורי, ללא פגם והאריזה שלמה.
סיבות להחזרה/החלפה:
אנו מבינים שהנסיבות משתנות, ואנו מקבלים החזרות/החלפות מסיבות כגון פגמים במוצר, בעיות בגודל אושינוי מחשבה.
מוצרים פגומים:
אם אתה מקבל פריט פגום, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו באופן מיידי.
אנו נארגן החלפה או נציע החזר מלא, כולל עלויות משלוח.
בעיות בגודל:
במקרה של בעיות מידות, אנו מציעים החלפות לגודל הנכון.
שינוי דעת:
אם פשוט תשנה את דעתך, אנו מקבלים החזרות בתוך מסגרת הזמן שצוינה.
משלוח חזרה בעקבות שינוי המחשבה באחריות הלקוח בלבד.
תהליך החזרה:
צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו כדי להתחיל את תהליך ההחזרה/החלפה.
ספק את השם המלא שלך ותיאור קצר של הבעיה.
חריגים:
ייתכן כי פריטים מותאמים אישית לא יהיו זכאים להחזרה/החלפה אלא אם יש פגם.
צוות שירות הלקוחות לנטה זמין כדי לסייע לך בכל שאלה או בעיה.